Uporządkowanie procesu sprzedaży
Budowa Lejków sprzedażowych
Skontaktuj się z nami i sam zdecyduj
czy potrzebujesz profesjonalnego ułożenia procesu sprzedaży
Twoje Dane
Z jakimi narzędziami pracujemy
Google Ads
Daj się znaleźć. Intencja zakupowa w Google jest bardzo silna
Linkedin i Twitter
Docieraj wszędzie tam, gdzie jest Twój klient. Wykorzystaj każdy kanał.
Facebook Ads
Tutaj ludzie spędzają czas, bardzo istotne medium reklamy mobilnej
Marketing Automation
Oddaj część zadań maszynie. AI jest coraz skuteczniejsze. Żmudne powtarzalne zadania, może robić automat.
Daj Sobie i nam szansę
oczekuj więcej
Automatyzacja, nowe funkcje i formaty reklamowe. Zmieniający się bardzo szybko sposób konsumowania mediów przez nas, internautów. To wszystko powinno być uwzględnione w strategii pracy z procesem sprzedaży.
Pracujemy z klientami z wielu branż, zarówno e-commerce, gdzie budowanie lejków jest o wiele łatwiejsze i bardziej mierzalne, jak i z branżami "tradycyjnymi". Z każdym klientem staramy się zbudować jak najpełniejszy lejek sprzedażowy i mierzyć rezultaty i efekt finansowych działania poszczególnych narzędzi.
Na czym się skupiamy
Jaka jest różnica między oszczędzaniem a inwestowaniem?
oszczędzając możesz zyskać tylko część tego co masz
gdy inwestujesz - nie ma górnej granicy zysku
Data Driven Marketing
Dzięki wdrożeniu analityki możemy podejmować decyzje optymalizacyjne w sposób do tej pory niedostępny
Nieustannie stawiamy pytania i hipotezy, a następnie projektujemy testy aby je weryfikować
Planuj i oceniaj
Wzrost zapytań i nowych zleceń to często potrzeba skalowania biznesu na wielu polach. Spokojnie, robiliśmy to już.
Rewolucja
Czasem celem jest tylko zysk, czasem utrudnienie działania i wzrostu konkurencji. Decyduj mądrze.
Decyduj mądrze