Uporządkowanie procesu sprzedaży

Budowa Lejków sprzedażowych

Skontaktuj się z nami i sam zdecyduj

czy potrzebujesz profesjonalnego ułożenia procesu sprzedaży

Skontaktuj się
Dowiedz się więcej

Twoje Dane

Z jakimi narzędziami pracujemy

Google Ads

Daj się znaleźć. Intencja zakupowa w Google jest bardzo silna

Linkedin i Twitter

Docieraj wszędzie tam, gdzie jest Twój klient. Wykorzystaj każdy kanał.

Facebook Ads

Tutaj ludzie spędzają czas, bardzo istotne medium reklamy mobilnej

Marketing Automation

Oddaj część zadań maszynie. AI jest coraz skuteczniejsze. Żmudne powtarzalne zadania, może robić automat.

Daj Sobie i nam szansę

oczekuj więcej

Automatyzacja, nowe funkcje i formaty reklamowe. Zmieniający się bardzo szybko sposób konsumowania mediów przez nas, internautów. To wszystko powinno być uwzględnione w strategii pracy z procesem sprzedaży.

Pracujemy z klientami z wielu branż, zarówno e-commerce, gdzie budowanie lejków jest o wiele łatwiejsze i bardziej mierzalne, jak i z branżami "tradycyjnymi". Z każdym klientem staramy się zbudować jak najpełniejszy lejek sprzedażowy i mierzyć rezultaty i efekt finansowych działania poszczególnych narzędzi.

  • Ściągamy ruch na stronę
  • Generujemy leady (formularz, telefon i "przyjścia")
  • Mierzymy efekty i raportujemy liczbami
Wyślij zapytanie

Na czym się skupiamy

Jaka jest różnica między oszczędzaniem a inwestowaniem?

oszczędzając możesz zyskać tylko część tego co masz

gdy inwestujesz - nie ma górnej granicy zysku

Data Driven Marketing

Dzięki wdrożeniu analityki możemy podejmować decyzje optymalizacyjne w sposób do tej pory niedostępny

Nieustannie stawiamy pytania i hipotezy, a następnie projektujemy testy aby je weryfikować

Planuj i oceniaj

Wzrost zapytań i nowych zleceń to często potrzeba skalowania biznesu na wielu polach. Spokojnie, robiliśmy to już.

Rewolucja

Czasem celem jest tylko zysk, czasem utrudnienie działania i wzrostu konkurencji. Decyduj mądrze.

Decyduj mądrze

Nie scrolluj tylko działaj

Daj Sobie i nam szansę

Wyślij zapytanie