Projektując strategię kampanii Google Ads, skupiamy się na realizacji celów biznesowych klienta oraz osiągnięciu efektu synergii w połączeniu z pozostałymi narzędziami marketingowymi.
W kwestii Google Ads możesz na nas w pełni polegać. Z myślą o Twoim sukcesie opracujemy kampanię linków w wyszukiwarce oraz reklamy produktowe (dla sklepów), przygotujemy kampanię na YouTube oraz w sieci serwisów partnerskich Google’a. Zbudujemy lejek sprzedażowy uwzględniający poszczególne etapy podejmowania decyzji przez Twoich klientów, wykorzystując kampanię remarketingową.
"
Grzegorz Kańduła
Head of Communication
"
Google Ads staje się coraz „mądrzejszy” dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, algorytmów uczących się oraz Big Data. Dostarczając do Google dane dotyczące pożądanych akcji w witrynie, jesteśmy w stanie sięgnąć po zalety kampanii z automatyzacją.
Korzyści płynące ze skutecznych działań SEM
Zalecenia optymalizacyjne dotyczące treści pod kątem Wyniku Jakości (parametr z systemu Google Ads) pomaga realizować lepsze efekty również w pozostałych kanałach. Dzięki działaniom SEM podnosimy również efekty w kampaniach SEO, Linkedin Ads i FB Ads.
W przypadku kampanii Google Ads sami decydujemy, komu wyświetlają się reklamy – możemy wybrać płeć, przedział wiekowy i kraj pochodzenia odbiorców, na których chcemy targetować reklamy. Możemy więc lepiej dopasować komunikację do określonych wcześniej grup docelowych.
Kampanie w Google Ads możemy w dowolnej chwili zatrzymać. Modyfikując realizowany budżet, możemy dostosowywać natężenie działań do realnych możliwości „produkcyjnych” firmy.
Większy i bardziej „kaloryczny” ruch w witrynie
Nie zawsze liczy się liczba użytkowników. Ważna jest też ich jakość mierzona zaangażowaniem i wielkością zakupów. My skupiamy się na zwiększaniu widoczności strony na wartościowe wyszukiwane frazy.
Przypomnij sobie, co takiego ostatnio kupiłeś. Czy przed zakupem szukałeś tego w Internecie, aby sprawdzić dostępne modele lub porównać ceny? Prawdopodobnie tak, podobnie jak większość konsumentów.
Pełna kontrola nad budżetem i nad efektem
Lepsza kontrola nad grupą docelową
Lepsze efekty w kampaniach SEO,
LinkedIn Ads i Facebook Ads
"
Dziś w Internecie reklamują się prawie wszyscy, przewagę zyskują ci, którzy starają się dokładnie badać efekty poszczególnych działań i ich wpływ na ostateczny wynik prowadzonych kampanii. Skupiamy się na poprawnej analityce oraz na optymalizacji wąskich gardeł. Niezależnie, czy jest to optymalizacja strony www, targetowanie kampanii, wykorzystanie Big Data, czy w końcu testy A/B kreacji. To właśnie bezkompromisowa optymalizacja w połączeniu z analityką daje szansę na maksymalizację efektu synergii oraz przegonienie konkurencji.
"
Tomasz Moor
Growth Hacker
Nasze działania zaczynamy od wnikliwej analizy, dzięki której poznajemy zachowania konsumentów oraz przebieg procesu decyzyjnego. To pozwala nam odtworzyć wszystkie etapy sprzedaży krok po kroku.
Wzbudzenie zainteresowania
Budowanie świadomości
Generowanie i selekcja leadów
Zamknięcie procesu sprzedaży
Chcąc przyciągnąć uwagę klienta, warto wejść z nim w dialog i dostarczyć mu czegoś więcej. Pomocne będą angażujące treści społecznościowe, regularne wpisy na blogu lub newsletter.
Żeby klient zdecydował się na Twój produkt lub usługę, musi mieć świadomość jej istnienia. Na tym etapie wykorzystujemy reklamy w mediach społecznościowych oraz popularnych wyszukiwarkach.
Nie każda osoba, która usłyszy o Twoim produkcie, zdecyduje się na jego zakup. Właśnie dlatego wybieramy najbardziej obiecujące grupy docelowe i wzmacniamy kierowany do nich przekaz.
Ostatni i najważniejszy krok naszych działań. To właśnie
w tym momencie przedstawiamy konkretną ofertę sprzedażową, uzupełnioną o jasne wskazanie ważnych dla klienta korzyści.
Lejek sprzedażowy, czyli planowanie kontaktu klienta z marką od etapu poznania aż do zakupu
POROZMAWIAJMY
Przed wysłaniem wiadomości zapoznaj
się z informacjami, w jaki sposób
przetwarzamy Twoje dane osobowe.
KONTAKT
Wyślij wiadomość, korzystając
z formularza kontaktowego.
hello@lejkisprzedazowe.pl
+48 663 966 556
Amooco Agency
ul. Ślężna 146/148
53-111 Wrocław
Renesans treści już trwa. Na szczęście pozycjonowanie nie polega na masowym pozyskiwaniu linków.
"
Szybkość strony internetowej ma ogromne znaczenie dla biznesu. Na co dzień oczekujemy szybkich odpowiedzi i natychmiastowych rezultatów. Użytkownicy stron internetowych oczekują tego samego! Nie pozwólmy im czekać. Dajmy im to, czego szukają, tak szybko, jak to tylko możliwe.
"
Michał Więdłocha
Programmer
Social Media są tak popularne, gdyż każdy z nas jest ciekawy, co u znajomych słychać. Człowiek ma też naturalną potrzebę komunikacji z innymi, jesteśmy stworzeniami stadnymi. Każda sieć społecznościowa rządzi się swoimi prawami. Dobrze przygotowana komunikacja to dopasowanie do zasad, którymi rządzi się dana sieć.
"
Facebook to rozrywka, komunikacja ze znajomymi i śledzenie profili firmowych. Instagram to głównie "pokazywanie się", influencerzy i "fame". LinkedIn to business i życie zawodowe. Która z sieci społecznościowych jest odpowiednia dla Twojego biznesu? A może każda z nich powinna być wykorzystywana, tylko z uwzględnieniem jasno określonego celu.
"
Paweł Wach
Social Media Ninja
Wybierz narzędzia wzrostu sprzedaży – znamy je wszystkie!
Dobór odpowiedniego narzędzia reklamy jest ważny i zależy od szeregu czynników: rodzaju działalności, aktualnej sytuacji rynkowej oraz budżetu, który postanowisz przeznaczyć na działania internetowe.
Facebook Ads
LinkedIn Ads
Google Ads
Przydatne narzędzie zwłaszcza dla tych, którzy poszukują skutecznej reklamy, a jednocześnie chcą na bieżąco kontrolować swój budżet. Reklamy Google wyświetlają się w dobrym miejscu i idealnym czasie – dokładnie wtedy, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do tych, które jesteśmy w stanie zaoferować.
LinkedIn to wybór tych, którzy chcą wypromować stronę firmową. Dane zawodowe użytkowników pozwalają targetować reklamę pod względem doświadczenia zawodowego czy wykształcenia. To sprawia, że LinkedIn jest idealnym miejscem do prowadzenia działań reklamowych w obszarach HR czy B2B.
Czy tego chcemy, czy nie, Facebook wie o nas sporo.
W kontekście reklamy na tej platformie zapewnia to szerokie możliwości targetowania, np. pod względem wieku, lokalizacji czy ukończonej szkoły. Sporym ułatwieniem jest także zarządzanie reklamami z perspektywy aplikacji mobilnej, co pozwala na szybkość reakcji.
W przypadku każdego z tych narzędzi działamy kompleksowo: wesprzemy Cię w kwestiach programistycznych, zaprojektujemy kampanię i zrealizujemy ją pod względem graficznym oraz tekstowym, a następnie zapewnimy jej widoczność w sieci i będziemy na bieżąco monitorować efekty.
Instagram Ads
Instagram żyje komunikacją zdjęciową i filmami. Portrety, piękne widoki, pamiątki z wycieczek, sport, zabawa. Tutaj są obecni wszyscy, którzy chcą imponować, ale także ci, którzy szukają inspiracji. Serwis należy do ekosystemu Facebooka, więc możliwości targetowania reklam są tutaj takie same.
"
Sprzedaż w B2B oraz osobom na wysokich stanowiskach zawsze stanowiła wyzwanie. To gra w szachy, którą musisz dobrze rozegrać. Gra staje się o wiele prostsza, kiedy masz zarówno bezpośredni kontakt, jak i zaufanie swoich przyszłych klientów. LinkedIn od kilku lat rozbudza marzenia i zmienia sposób prowadzenia procesu sprzedaży tych handlowców, którzy potrzebują dotrzeć bezpośrednio do osób decyzyjnych.
"
Leszek Kozłowski
LinkedIn Sales Hacker
Bądź w kontakcie z młodymi konsumentami
i dodaj media społecznościowe do ulubionych!
Zwróć uwagę pokolenia Z
Największą grupę wśród użytkowników Internetu stanowi tzw. pokolenie Z, które większość informacji czerpie z sieci, a nowe technologie są dla niego środowiskiem naturalnym. Zwróć jego uwagę i zyskaj grono zaangażowanych klientów, którzy szybko staną się ambasadorami marki.
Najpopularniejszy portal video – miesięcznie loguje się na niego 1,5 miliarda osób, czyli prawie 1/3 użytkowników sieci. Te liczby sprawiają, że w grupie tej muszą znajdować się Twoi potencjalni klienci. Dodatkowym atutem jest możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej i różnorodne formaty reklamowe, wyświetlane obok niekomercyjnych treści. Dzięki temu reklama jest dyskretna, ale skuteczna.
6 milionów aktywnych kont w Polsce sprawia, że Instagram jest skutecznym narzędziem nie tylko
w kwestii zwiększenia sprzedaży, ale też budowania wizerunku marki. Reklamowanie się w miejscu,
w którym relaksuje się tyle osób, daje możliwość "opowiedzenia o sobie", a podobieństwo treści promocyjnych do postów organicznych pozwala na skuteczne dotarcie do kluczowych grup konsumenckich.
Kompleksowo obsługujemy platformy:
Prawdziwa rewolucja mediów społecznościowych, która łączy w sobie funkcjonalności wielu innych aplikacji. Autentyczne treści, krótki format video
i angażujące wyzwania sprawiły, że za TikTokiem stoją dziś ogromne liczby i zasięgi, a sama platforma ma już 2 miliony pobrań i stała się istotną przestrzenią reklamową.
TikTok
YouTube
Konsumpcja materiałów wideo rośnie z roku na rok. Jednocześnie przygotowanie reklam video wymaga nieco większego wysiłku, stąd relatywnie niewiele klientów korzysta z tej formy reklamy. Dzięki temu reklama na YouTube jest relatywnie tania, a jednocześnie daje bardzo dobrą zauważalność w grupie docelowej.
YouTube rośnie w siłę
"
Świat reklamy rządzi się swoimi prawami. Zmienia się, ewoluuje, nie znosi nudy i kopiowania. By odnaleźć się w zasadach gry, trzeba bacznie śledzić trendy i działania konkurencji. Komunikacja musi opierać się na kanałach i narzędziach umożliwiających dotarcie do szerokiej grupy docelowej, która coraz częściej zamienia lekturę na łatwe w odbiorze video.
"
Marek Kaźmierczak
Video Operator
Dlaczego warto nam zaufać?
Nie boimy się nowych rozwiązań
Trafiamy do grupy docelowej
Kierując nasz przekaz do wszystkich, nie kierujemy go do nikogo. Dlatego z uwagą analizujemy grupę docelową, jej preferencje i potrzeby, a następnie znajdujemy i wdrażamy adekwatne rozwiązania.
Nie wszystko, co działało przez lata, nadal jest najlepszym wyborem. Właśnie dlatego stale monitorujemy nowe rozwiązania i trendy, by wiedzieć, co w trawie piszczy
i wykorzystać to z korzyścią dla Twojej marki.
Odpowiadamy
na potrzeby klientów
Tam, gdzie każdy ma coś do powiedzenia, ważna jest umiejętność słuchania. Podczas realizacji projektów mocno liczymy się ze zdaniem klienta, ale nie rezygnujemy z czynnika x, który definiuje naszą pracę.
Działamy
kompleksowo
Nasze projekty tworzymy od A do Z i wspieramy je na każdym etapie powstawania. Pomysł na kreatywny koncept, jego rozwinięcie, realizacja i wdrożenie – to wszystko możesz pozostawić w naszych rękach.
Potrzebujesz nowej strony www? Możesz na nas polegać!
Zaufali nam:
POZNAJMY SIĘ BLIŻEJ.
Nasza praca mówi sama za siebie.
I powiedzmy to sobie szczerze, napełnia nas dumą. Za nami wiele ciekawych projektów, dlatego nie możemy się już doczekać, by się nimi podzielić!